mandag den 23. maj 2016

Porthos bortgives

Så bliver jeg nødt til at kaste håndklædet i ringen. Porthos søger en ny, kærlig ejer, der vil færdiggøre og sejle og eje og passe godt på skibet. Jeg har en række grunde til, at jeg må af med båden, og nu søger jeg altså en til at overtage, inden det begynder at gå ned af bakke med tilstanden. Man kan se i bloggens post´s, hvad der er sket gennem nogle år, frem til det kritiske punkt, hvor jeg måtte skifte kølen.
   Er du den rette ejer?
   Ringe gerne på 51787158

2 kommentarer:

  1. er dette stadig aktuelt ? Hvad mangler der at færdiggøre ?
    Mvh Renaud
    ps : lige læst 'læretid', fint skrevet :-)

    SvarSlet
  2. er dette stadig aktuelt ? Hvad mangler der at færdiggøre ?
    Mvh Renaud
    ps : lige læst 'læretid', fint skrevet :-)

    SvarSlet